Beiträge von Enes.

Check kill logs then he killed me in gw and who tf is Roolz baby? He didint even give me dmg so why would i insult him idk even him

Who tf are you? I dont even know who you are. I didint insulted you i dont know what you living in your brain.

If you believe in god . I swear I did not insult to you.

Vallah

I can not answer no more. I will be far from internet for 20 day

nice then make a new base and make this shit beschwerde abgelehnt best rules amına koyim best server

1. Staatler do that because they confiscate the weapons

2. Somebody how is not Staats Duty get wanteds and gangs also

Do you have a video or screenshot from the situation?

No should i have? He did faul so he need to protect him self by videos

i givet you execution and then later i delete the wanteds and givet you murder.

You did not see me while i killed him. So you can not give me Murder wanted.

And finishing is not a wanted reason

Ich stande am PD auf einem Zaun und hatte meine Kamera sicht zu Enes und habe gesehen wie er ihn getötet hat.

Actually you did not. Because When he is died you were afk and after 15 sec when i finished him off you gave me wanteds. so Basically you did not see me.

InGame Name: enes

Name des Täters: Xeno

Uhrzeit & Datum: 17.07.2020 11:30

Zeugen & Screenshots: https://gyazo.com/1d8718538d0786b045f94c1516ddf0bf

Was ist passiert?: I was in PD and Quizzy came and shot me with MP5 and Sleazy was next to him but he didin't give him wanteds and after I went to another place to kill Quizzy. When i killed quizzy Sleazy's screen was on old fahrschule. So He did not see me.I asked him for proof that he saw me while i killed him but he said go forum.

Ich besitze mehr als 50 Stunden: Ja [x] | Nein []

Hat ein Klärungsversuch stattgefunden?: Nein [] | Ja [x] mit Belege: https://gyazo.com/1d8718538d0786b045f94c1516ddf0bf

Can someone set my OBS for best MTA setting?

I don't know how to set it so I get more low fps because of OBS Rec

du schaust dir das ganze gw an und gibst Wünsche, ich glaube nicht, dass du für ein Event da bist

Du kannst mir sowieso keinen wanteds geben, Ich benutze waffe im gw

Ich bin mit Luke rich da gewesen der hat nen san news Event angefangen bevor der gw gestartet ist später ist er gestartet kurz bevor der geendet ist hab ich gesehen jo da ist jemand der 7 wanteds hat wenn ich warte bis der gw zu ende ist und ihn bs gebe hat er 10 und ich darf snipen.

Wie ich schon zu anderen gesagt habe war nicht cool aber ich sehe kein regelbruch da da ich ja sobiso zufällig da war. Normaler weiße endet die gw hour ja sobiso 21:30 warum machen die da noch nen gw.

Naja cool wars nicht aber das hab ich mir in den moment nicht entgehen lassen.

Es geht dich nichts an, dass wir gw machen. Vatos hat bereits ermächtigt.

nach GW haben wir keine Waffe geschossen. Wenn Sie ein GIF haben, senden Sie es. Sie können sehen, dass wir im ersten GIF-Beitrag nicht geschossen haben