bEsChWeRdE wEgEn sDm

• Beschwerden Vorlage!

InGame Name: lilxluzifer

Name des Täters: Devereaux  MPower Flexius

Uhrzeit & Datum: 21.05.2020 12:07

Zeugen & Screenshots: Poldi  .Lu  kypN

Was ist passiert?: Sind hinterher gefahren und wurden alle samt SDMT.

Ich besitze mehr als 50 Stunden: Ja [x] | Nein []

Hat ein Klärungsversuch stattgefunden?: Nein [] | Ja [x] mit Belege: https://imgur.com/a/O0L8Zy2

Postberechtigung

• Clanmitglieder
    • Zeugen
    • Opfer
    • Beschuldigter
  • Du hast keinen einzigen bind bekommen, wir sind nur hinterher gefahren und ihr habt geschossen MPower @Deveraux mehr gibts da nivht zu sagen

Edit:// Und ihr habt keine wanteds in den letzten 3 min bekommen.

On top of that, I don't know what happened after you chased Mpower, you came straight to me and I saw that he started shooting you, and I have the right to help him, but I didn't even survive you and I don't know if you shot him after you shot him. pursued ..

• Snickers

Hat das Label in Bearbeitung hinzugefügt
  • Devereaux and MPower it has no matter if they came to arrest you two or not because they didnt bind you. When they make the first bind than its allowed to shoot. Its a other thing when you get wanteds for deathmatch like bombardment or assault and so on. When you got those wanteds than you can shoot right away in 3 min. But what you two did is sDM.

• English or German pls.

sorry for my keyboard

Devereaux and MPower it has no matter if they came to arrest you two or not because they didnt bind you. When they make the first bind than its allowed to shoot. Its a other thing when you get wanteds for deathmatch like bombardment or assault and so on. When you got those wanteds than you can shoot right away in 3 min. But what you two did is sDM.

Why should I not have the right when they persecute me and want to arrest me, I think I did not break the rules, he also shot my car before and I ran away, then he followed me and I was forced to defend myself.

• Devereaux and MPower it has no matter if they came to arrest you two or not because they didnt bind you. When they make the first bind than its allowed to shoot. Its a other thing when you get wanteds for deathmatch like bombardment or assault and so on. When you got those wanteds than you can shoot right away in 3 min. But what you two did is sDM.

Mine is not Sdm because I didn't know what happened during the chase, they just stopped next to me and started firing, after which I saw that they were shooting at the police, after which I have the right to help, right?

• Why should I not have the right when they persecute me and want to arrest me, I think I did not break the rules,

The Cops must bind 3 times when you dont have wanteds for deathmatch. They dont must bind when you have 10 wanteds or you get wanteds for deathmatch.

When you have wanteds and they only follow you with out a bind and you shoot thats sDM. Now its importent to know in witch time they shoot at your car and why.

Mine is not Sdm because I didn't know what happened during the chase, they just stopped next to me and started firing, after which I saw that they were shooting at the police, after which I have the right to help, right?

On the video it seems like you shoot with MPower on the police.

• The Cops must bind 3 times when you dont have wanteds for deathmatch. They dont must bind when you have 10 wanteds or you get wanteds for deathmatch.

When you have wanteds and they only follow you with out a bind and you shoot thats sDM. Now its importent to know in witch time they shoot at your car and why.

Well then I would compensate

• On the video it seems like you shoot with MPower on the police.

You can't even see me shooting him just as I point a weapon at him, but I didn't even know what the situation was, they just stopped next to me and I thought he shot him during the chase and I saw that he was shooting and I intervened to help Mpower because we are from a gang. and then a report ...? I think my name shouldn't be in the complaint after I haven't even targeted it, but even if I'm not guilty I agree to give it compensation

• Also wir haben uns alle versammelt und sind MPower und @Deveraux hinterher gefahren, er wurde weder Gebindet und Meines Wissen nach wurde kein einziger Schuss von uns abgegeben.

Als wir die geortet haben und ich Poldi hinterhergefahren bin, sahen wir die 3 an der „s kurve“ und sie schossen sofort auf uns.

Von mir ging kein einziger Schuss aus.

• Also wir haben uns alle versammelt und sind MPower und @Deveraux hinterher gefahren, er wurde weder Gebindet und Meines Wissen nach wurde kein einziger Schuss von uns abgegeben.

Als wir die geortet haben und ich Poldi hinterhergefahren bin, sahen wir die 3 an der „s kurve“ und sie schossen sofort auf uns.

This is not true before you pursued us, you spotted my friend Flexius and shoot my car than we run

you say you drove after Mpower and me but i wasn't in the car my brother but i wasn't in the car at least learn to lie